Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Ders Kodu: HIT216
Ders Türü: Zorunlu
Ders Grubu: Önlisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 2
Uyg.: 0
Kredi: 2
Laboratuvar: 0
AKTS: 2
Amaç

Müşteri ilişkileri yönetimi kavramına hakim, müşteri istek ve ihtiyaçlarını tanıyan, müşteri ilişkileri yönetim sürecini uygulayabilen, müşteri değer yönetimini ve müşteri sınıflamasını bilen, müşteri kazanma-tutma kavramlarını tanıyan, müşteri sadakati olgusuna hakim, müşteri şikâyetleri yönetimini tanıyan, uygulama sürecinde uygun bilgi teknolojisini seçebilen, ilişkisel pazarlama sürecinde veri toplama yetkinliğine sahip bireyler yetiştirmektir.

Özet İçerik

Genel olarak aşağıdaki bilgiler verilecektir: • Müşteri İlişkileri Yönetimine (MİY)Giriş • Müşteri İlişkilerinin Ekonomik Yönü

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri