
| Ders Kodu | : PAR132 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 2 |
Bu ders ile öğrencinin; etkili ve güzel konuşma yeterlikleri kazandırılacaktır. Öğrencilerin, ikna kavramı, iknanın reklam ve pazarlama iletişimi unsurları ile ilişkisi, iknanın işleyişini açıklayan kuramlar, ikna edici mesajların hazırlanması, bu mesajların gerek halkla ilişkiler gerekse reklam kampanyalarında ve iletişim sürecinde kullanılmasına yönelik bilgi sahibi olmalarını sağlamaktır.
Nefes, ses organları, vurgu, tonlama, bilgilendirme konuşmaları. ikna edici iletişim, retorik, motivasyon vb. kavramların açıklanması. Pazarlama, halkla ilişkiler, siyasal iletişim, reklam, savunma vb. konularda ikna edici iletişimin nasıl kullanıldığını göstermek. İkna edici iletişim sürecinin her bir aşamasında ikna için dikkat edilmesi gereken hususları açıklamak. Tarihi süreçte ikna edici iletişim ve retoriğin kullanılmasının anlatılması.