Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Sosyal Pazarlama
Ders Kodu: PAR212
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Önlisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 2
Uyg.: 0
Kredi: 2
Laboratuvar: 0
AKTS: 2
Amaç

Bu dersin amacı sosyal pazarlama kavramını, sosyal olaylarda sosyal pazarlamanın etkinliğini ve kampanya yürütme sürecini uygulamalı olarak öğretmektir.

Özet İçerik

Bu derste öğrenciler kitle iletişim araçları vasıtasıyla sosyal kampanyaların yürütülmesi konusunda bilgi sahibi olmaktadırlar. Ders süresince sosyal pazarlama yapısı ve süreci ve araçları ile sosyal pazarlama kapsamında insan ve toplumların davranışları örneklerle incelenmektedir.

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri