
| Ders Kodu | : PAR234 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 1 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 2 |
Öğrencilerin, Reklam, Reklamcılığın Tanıtımı, Türleri, Amaçları, Reklamlar, Reklam Ortamları ve Analiz Etme Yöntemleri konularını kavrayabilmelerini sağlamak.
Reklam Kavramı; Reklamın Amaçları, Reklamcılığın Gelişimi, Reklamcılığın Sosyal Ekonomik ve Yasal Yönleri, Diğer satış çabalarının analizi, Rekabet, Ekonomik yapı, Yasal sınırlamalar, Reklam kampanyasının planlanması; Reklam Kampanyası Süreci, Reklam Metni Yazımı; Basılı Medya İçin Reklam Yaratımı, Medya Planlama ve Seçimi Reklam bütçesi, Türkiye’de Reklamcılık, Uluslararası Reklamcılık.