Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Reklamcılık
Ders Kodu: PAR234
Ders Türü: Zorunlu
Ders Grubu: Önlisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 2
Uyg.: 1
Kredi: 3
Laboratuvar: 0
AKTS: 2
Amaç

Öğrencilerin, Reklam, Reklamcılığın Tanıtımı, Türleri, Amaçları, Reklamlar, Reklam Ortamları ve Analiz Etme Yöntemleri konularını kavrayabilmelerini sağlamak.

Özet İçerik

Reklam Kavramı; Reklamın Amaçları, Reklamcılığın Gelişimi, Reklamcılığın Sosyal Ekonomik ve Yasal Yönleri, Diğer satış çabalarının analizi, Rekabet, Ekonomik yapı, Yasal sınırlamalar, Reklam kampanyasının planlanması; Reklam Kampanyası Süreci, Reklam Metni Yazımı; Basılı Medya İçin Reklam Yaratımı, Medya Planlama ve Seçimi Reklam bütçesi, Türkiye’de Reklamcılık, Uluslararası Reklamcılık.

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri