
| Ders Kodu | : BMY218 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 2 |
Bu ders ile yeni medya alanındaki gelişmelere bağlı olarak ortaya çıkan yeni ve dijital ortamlardaki reklam kampanyalarının nasıl gerçekleştiği ve ilgili tarafların rolü anlatılmaya çalışılacaktır.
Ders kapsamında yeni medya kavramı, internet reklamları, mobil reklamlar, sanal reklamlar, oyuniçi reklam uygulamaları, üç boyutlu interaktif reklamcılık, sosyal medya reklamları konuları örnek kampanyalar üzerinden işlenecektir.