
| Ders Kodu | : ETO203 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 1 |
| Kredi | : 4 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Bu derste mikrodenetleyici seçmek, algoritma ve akış diyagramı tasarlamak, mikrodenetleyici için program yazmak, mikrodenetleticiye program yüklemek ve temel uygulamalar yapmak yeterliklerin kazandırılması amaçlanmaktadır
Mikrodenetleyici Mimarisi Ve Donanımı, Mikrodenetleyiciye program yükleme, Algoritma Tasarlamak, Akış diyagramları, Mikrodenetleyici hafızası ve kaydediciler, Mikrodenetleyici program komutları, Temel giriş çıkış programları, Program derleme ve hata denetimi, Mikrodenetleyici ile buton ve led uygulamaları, Mikrodenetleyici ile 7 segment display uygulamaları, Mikrodenetleyici ile tuş takımı uygulamaları, Mikrodenetleyici ile LCD uygulamaları
| Öğr. Gör. Ümit BULUT |
| 1. | Mikrodenetleyici mimarisini ve donanımları tanımak. |
| 2. | Algoritma ve akış diyagramı tasarlamak |
| 3. | Mikrodenetleyici için program yazmak |
| 4. | Program derleme ve hata denetimi yapabilmek. |
| 5. | Temel mikrodenetleyici programlarını yazmak. |
| 1. | Ders notları |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 0 | 3 | 42 |
| Uygulamalı Ders | 14 | 0 | 1 | 14 |
| Ödev | 5 | 0 | 2 | 10 |
| Dönem Ödevi | 1 | 0 | 10 | 10 |
| Laboratuvar | 5 | 0 | 5 | 25 |
| Okuma | 6 | 0 | 2 | 12 |
| Ara Sınav | 1 | 5 | 1 | 6 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 5 | 1 | 6 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 125 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | |
OÇ-1 | 4 | 4 | 5 | 5 | 2 | 2 | 3 | 2 | 4 | 2 | 2 | 3 | 4 |
OÇ-2 | 4 | 4 | 5 | 5 | 2 | 2 | 3 | 2 | 4 | 2 | 2 | 3 | 4 |
OÇ-3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 2 | 2 | 3 | 2 | 4 | 2 | 2 | 3 | 4 |
OÇ-4 | |||||||||||||
OÇ-5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 2 | 2 | 3 | 2 | 4 | 2 | 2 | 3 | 4 |