Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Ürün ve Marka Yönetimi
Ders Kodu: İŞT158
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Önlisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 2
Uyg.: 0
Kredi: 2
Laboratuvar: 0
AKTS: 2
Amaç

Öğrencinin Ürün ve marka yönetiminin işletme açısından önemini kavramasını, ürün ve marka yönetimi ile ilgili temel kavramları ve markalaşma aşamalarını öğrenmesini sağlamak

Özet İçerik

Ürün ve marka kavramları, Ürün ve Marka yönetiminin işletme için önemi, Ürünün boyutları, sınıflandırması, yaşam eğrisi ve yeni ürün geliştirme, markalaşma süreci, ürün ve marka pazarlama faaliyetleri

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri