Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Marka Yönetimi ve Pazarlama
Ders Kodu: GİY154
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Önlisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 2
Uyg.: 0
Kredi: 2
Laboratuvar: 0
AKTS: 2
Amaç

Bu ders sonunda öğrenciye giysiyi pazarlama yeterliği kazandırılacaktır.

Özet İçerik

Pazar araştırmasının tanımı, amacı, kapsamı, faydası ve günümüzde kullanılma nedenleri, Pazarlama araştırma süreci ve başlıca veri toplama metotları, Markalaşmanın tanımı, Giyside markalaşmanın önemi, Pazarlamada markalaşma fonksiyonları, marka yönetimi ve marka yapılandırma, Markalaşmanın başarısını etkileyen faktörler, Pazarlamanın tanımı ve fonksiyonları, Pazar çeşitleri, Pazarlama stratejileri, Giysi pazarlama süreci, Giyside sunum yapmanın önemi, Sunum çeşitleri.

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri