1. Hafta - Teorik
Pazarlama kavramının tanımı, temel kavramların açıklanması, pazarlama anlayışının (yaklaşımlarının) gelişimi.
1. Hafta - Ön Hazırlık
Ders kitabından ilgili bölüm
2. Hafta - Ön Hazırlık
Ders kitabından ilgili bölüm
3. Hafta - Teorik
Stratejik planlama ve stratejik pazarlama planlaması
3. Hafta - Ön Hazırlık
Ders kitabından ilgili bölüm
4. Hafta - Teorik
Pazarlama bilgi sistemi, Pazarlama araştırması ve pazarlama araştırma süreci
4. Hafta - Ön Hazırlık
Ders kitabından ilgili bölüm
5. Hafta - Teorik
Pazar kavramı ve tüketici ve endüstriyel pazarın özellikleri.
5. Hafta - Ön Hazırlık
Ders kitabından ilgili bölüm
6. Hafta - Teorik
Pazar bölümlendirme, konumlandırma ve hedef pazarın seçimi.
6. Hafta - Ön Hazırlık
Ders kitabından ilgili bölüm
7. Hafta - Teorik
Ürün kavramı, ürün türleri ve pazarlamada ürün stratejileri.
7. Hafta - Ön Hazırlık
Ders kitabından ilgili bölüm
8. Hafta - Teorik
Ürün karması, yeni ürün kavramı ve ürün yaşam eğrisi. Marka ve markalama stratejileri. Ambalajlama.
8. Hafta - Ön Hazırlık
Ders kitabından ilgili bölüm
9. Hafta - Ön Hazırlık
Fiyatlandırma: fiyat kararlarının önemi, fiyatlamayı etkileyen faktörler. Fiyatlamanın amaçları. Fiyatlama politikaları ve fiyatlama yöntemleri.
9. Hafta - Ara Sınav (Vize)
Ara Sınav
10. Hafta - Teorik
Fiyatlandırma: fiyat kararlarının önemi, fiyatlamayı etkileyen faktörler. Fiyatlamanın amaçları. Fiyatlama politikaları ve fiyatlama yöntemleri.
10. Hafta - Ön Hazırlık
Ders kitabından ilgili bölüm
11. Hafta - Teorik
Dağıtım: Dağıtım kararları, Temel dağıtım kanalları, Dağıtım kanallarının yönetimi, Toptancılık ve perakendecilik.
11. Hafta - Ön Hazırlık
Ders kitabından ilgili bölüm
12. Hafta - Teorik
Tutundurma: Tutundurma kararları ve stratejileri; reklam, halkla ilişkiler, kişisel satış, satış tutundurma.
12. Hafta - Ön Hazırlık
Ders kitabından ilgili bölüm
13. Hafta - Teorik
Tutundurma: Kişisel satış ve satış tutundurma.
13. Hafta - Ön Hazırlık
Ders kitabından ilgili bölüm
14. Hafta - Ön Hazırlık
Ders kitabından ilgili bölüm