Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Tüketici Davranışları
Ders Kodu: PRL112
Ders Türü: Zorunlu
Ders Grubu: Önlisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 3
Uyg.: 0
Kredi: 3
Laboratuvar: 0
AKTS: 2
Amaç

İşletmelerde pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi ve uygulanmasında tüketici davranışlarının önemini vurgulayarak, bu bağlamda tüketici davranışlarının nasıl ve hangi faktörlerin etkisi altında oluştuğunun belirlenmesi, bu dersin amacını oluşturmaktadır.

Özet İçerik

Bu derste, tüketici davranışının pazarlamadaki önemi, tüketici davranışının özellikleri, tüketici davranışı ve pazarlama stratejisi ilişkisi ve tüketici davranışını etkileyen çeşitli faktörler ele alınacaktır.

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri