
| Ders Kodu | : PRL112 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 2 |
İşletmelerde pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi ve uygulanmasında tüketici davranışlarının önemini vurgulayarak, bu bağlamda tüketici davranışlarının nasıl ve hangi faktörlerin etkisi altında oluştuğunun belirlenmesi, bu dersin amacını oluşturmaktadır.
Bu derste, tüketici davranışının pazarlamadaki önemi, tüketici davranışının özellikleri, tüketici davranışı ve pazarlama stratejisi ilişkisi ve tüketici davranışını etkileyen çeşitli faktörler ele alınacaktır.