
| Ders Kodu | : PRL207 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 1 |
| Kredi | : 4 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 4 |
Öğrencinin, işletmenin misyon ve vizyonu doğrultusunda işletme imajının korunması ve geliştirilmesine, marka değerinin yükseltilmesine, pazarlama iletişim çabalarında (reklam, halkla ilişkiler, kişisel satış, satış arttırıcı çabalar, sponsorluk, ağızdan ağıza pazarlama, fuar organizasyonu, market yönetimi, e-ticaret, doğrudan pazarlama) doğru iletişim tekniklerini kullanarak doğru kitle iletişim araçlarını seçerek, doğru mesajları doğru kitleye iletmede katkıda bulunmasını sağlayacaktır.
Pazarlama iletişiminin önemini kavrayabilme