
| Ders Kodu | : LGT274 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 3 |
Bu dersin genel amacı, öğrencilere halkla ilişkiler disiplininin temel kavramlarını, ilkelerini ve uygulama alanlarını lojistik sektörü bağlamında kavratmaktır. Ders kapsamında öğrenciler, halkla ilişkilerin kurumsal kimlik, kurumsal itibar, kamuoyu oluşturma ve hedef kitle iletişimi gibi unsurlar üzerindeki etkisini analiz edebilecek; iletişim stratejileri, sosyal sorumluluk ve marka imajı gibi konularda halkla ilişkiler uygulamalarını değerlendirebilecek bilgi ve becerileri kazanacaklardır.
Bu ders, halkla ilişkiler disiplininin temel kavramlarını, ilkelerini ve kurumsal iletişim süreçlerindeki rolünü lojistik sektörü bağlamında ele almaktadır. Ders kapsamında halkla ilişkilerin propaganda, reklam ve pazarlama ile ilişkisi; örgüt kültürü, iletişim stratejileri, kurumsal kimlik ve itibar yönetimi gibi konular işlenmektedir. Ayrıca hedef kitle analizi, kamuoyu oluşturma süreçleri ve örnek marka uygulamaları üzerinden sektörel halkla ilişkiler faaliyetleri değerlendirilmektedir.