1. Hafta - Teorik
İşletmenin mevcut pazarlama anlayışını analiz etmek İşletme ve pazarın durumuna göre pazarlama anlayışını belirlemek Kontrol edilemeyen değişkenleri belirlemek
2. Hafta - Teorik
Kontrol edilemeyen değişkenleri belirlemek Kontrol edilebilen değişkenleri belirlemek
3. Hafta - Teorik
Kontrol edilebilen değişkenleri belirlemek Pazar bölümlerini değerlendirmek
4. Hafta - Teorik
Pazar bölümlerini değerlendirmek Uygun bölümlerin hedef pazar olarak saptanmasına katkı sağlamak
5. Hafta - Teorik
Uygun bölümlerin hedef pazar olarak saptanmasına katkı sağlamak Ürünün farklılaştırılmasına yardımcı olmak
6. Hafta - Teorik
Ürünün farklılaştırılmasına yardımcı olmak Ürünün konumlandırılmasına yardımcı olmak
7. Hafta - Teorik
Ürünün konumlandırılmasına yardımcı olmak Ürünün yaşam dönemlerini saptayarak tedbirler alma
8. Hafta - Teorik
Ürünün yaşam dönemlerini saptayarak tedbirler alma Fiyatın belirlenmesine yardımcı olmak
9. Hafta - Teorik
Fiyatın belirlenmesine yardımcı olmak Fiyatın uyarlanmasını sağlamak
10. Hafta - Teorik
Fiyatın uyarlanmasını sağlamak Fiyat değiştirme stratejilerine önerilerde bulunmak
11. Hafta - Teorik
Fiyat değiştirme stratejilerine önerilerde bulunmak
12. Hafta - Teorik
Pazarlama kanallarını belirlemek
13. Hafta - Teorik
Pazarlama kanallarının tasarımının yapılmasına katkı sağlamak
14. Hafta - Teorik
Kanal sistemleri içinden en uygun olanının seçimine katkı sağlamak