1. Hafta - Teorik
Halkla ilişkilerin Tanımı, Tarihsel Gelişimi, Örgütlerdeki Yeri ve İşlevi, Halkla İlişkiler İlkeleri
2. Hafta - Teorik
Halkla İlişkilere Benzeyen Uygulamalar: Reklam, Propaganda, Pazarlamanın Halkla İlişkiler ile Mukayesesi
3. Hafta - Teorik
İletişim Kavramı ve Unsurları, Halkla İlişkiler ve İletişim Bağlantısı
4. Hafta - Teorik
Halkla İlişkilerde Hedef Kitleler, Hedef Kitlenin Tespitinin Önemi
5. Hafta - Teorik
Halkla İlişkiler Kampanya Süreci: Araştırma-Planlama-Uygulama-Kontrol
6. Hafta - Teorik
Halkla İlişkilerde Kullanılan Yöntem ve Araçlar
7. Hafta - Teorik
Halkla İlişkilerde Kullanılan Yöntem ve Araçlar
8. Hafta - Teorik
Halkla İlişkiler Uygulama Alanları: Kurumsal Sosyal Sorumluluk
9. Hafta - Teorik
Halkla İlişkiler Uygulama Alanları: Sorun Yönetimi, Lobicilik
10. Hafta - Teorik
Halkla İlişkiler Uygulama Alanları: Sponsorluk, Etik
11. Hafta - Teorik
Halkla İlişkiler Uygulama Alanları: Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İtibar Yönetimi
12. Hafta - Teorik
Halkla İlişkiler Uygulama Alanları: Kriz Yönetimi, İnternet ve Sosyal Medya
13. Hafta - Teorik
Halkla İlişkiler Kampanya Örnekleri
14. Hafta - Teorik
Halkla İlişkiler Kampanya Örnekleri
15. Hafta - Dönem Sonu Sınavı (Final)
Dönem Sonu ( Final) Sınavı
16. Hafta - Dönem Sonu Sınavı (Final)
Dönem Sonu ( Final) Sınavı