Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Marka Yönetimi
Ders Kodu: HİT155
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Önlisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 2
Uyg.: 0
Kredi: 2
Laboratuvar: 0
AKTS: 3
Amaç

Halkla ilişkiler ve pazarlama alanında önemli bir kavram olan “marka”nın ne anlama geldiği ve neden günümüzde bu kadar önemli olduğunun anlaşılmasını amaçlamaktadır. Aynı zamanda öğrencilerin markanın bileşenlerini bilmeleri ve bu doğrultuda bir markanın nasıl yönetildiğini anlamaları ve yorumlayabilmeleri amaçlanmaktadır.

Özet İçerik

Marka nedir, marka stratejileri nelerdir, marka türleri, marka konumlandırma, kişi, ülke markası örnekleri ve uygulamaları.

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri