Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Reklam ve Grafik Tasarım
Ders Kodu: HİT208
Ders Türü: Zorunlu
Ders Grubu: Önlisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 3
Uyg.: 1
Kredi: 4
Laboratuvar: 0
AKTS: 4
Amaç

Reklâmcılığın temel ilkelerini, pazarlama bileşeni olarak Halkla İlişkiler ile olan etkileşimini, reklam türlerinin yanı sıra reklamda yaratıcılık, medya seçimi ve analizi, etkinliğinin ölçümü konularında bilgi vermek amacını taşımaktadır

Özet İçerik

Reklam tanımları, reklam ortamları, kampanya kavramı, reklam etkinliğinin ölçülmesi, reklam ile ilgili kuruluşlar.

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri