
| Ders Kodu | : İPZ215 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 4 |
Öğrenci, modern pazarlama kavramı içerisinde sosyal medyanın yeri ve önemini kavrayacak, sosyal medyayı ve tarihçesini yakından tanıyacak, sosyal medya ile geleneksel medya ilişkisi ile ayırıcı özelliklerini bilecek, sosyal medya mecraları ve hizmet verme şekillerini öğrenecek, sosyal medya mecralarında reklam, perakendecilik ve siyaset ilişkisini öğrenecek, sosyal medya pazarlamasının avantaj ve dezavantajlarını kavrayacak, sosyal medya pazarlamasında yeni kavramlar ve yeni mecraları takip edebilecek, sosyal medya pazarlamasına blog, mikroblog, wiki ve forum örneklerini inceleyebilecektir.
Sosyal medyanın diğer medya mecralarından farkını kavrayarak sosyal medyaya yürütülen pazarlama faaliyetlerini anlama, planlama ve geliştirme konularının öğrenilmesi. Pazarlama bütününün bir parçası olarak, sosyal medyanın pazarlama sürecine katkı yaratacak bir araç olarak kullanılabilmesi.