
| Ders Kodu | : İPZ210 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 3 |
Öğrenci, modern pazarlama içinde hizmetin yeri ve önemini kavrayacak, hizmet sektörü ve hizmet pazarlamasının ilişkisini öğrenecek, genişletilmiş pazarlama karmasında hizmet pazarlamasını etkilerini anlayacak, hizmet ürünleri gruplarını ve özelliklerini sınıflandırabilecek, hizmet pazarlamasında dağıtım ve fiyat stratejilerini öğrenecek, ilişkisel pazarlama ile hizmet ilişkisini anlayacak, hizmet kalitesi, e-hizmet kalitesi ve e-hizmet telafi kalitesi kavramları ile ait alt boyutlarını öğrenecek ve bu kavramların müşteri tatmini, güveni ve sadakati oluşturmadaki etkisini anlayacak, hizmet kalitesi, e-hizmet kalitesi ve e-hizmet telafi kalitesi ölçmede yaygın kullanılan araçları öğrenecek ve uygulayabilir hale gelecektir.
Hizmetin pazarlanması boyutunda hizmetin farklılıklarını anlayarak, hizmetin tüketiciler tarafından nasıl değerlendirildiğinin öğrenilmesi. Uzun vadeli müşteri değeri kavramı açısından hizmet sunmada kalitenin önemini kavrayabilmesi ve kaliteyi ölçebilmesi.