| 1. | Tanımlanmış bir hedef doğrultusunda bir süreci çözümleme ve tasarlama becerisi sağlayabilirler. |
| 2. | Verilerin çözümlenmesi, deney yapma ve tasarlama, sonuçları yorumlama becerisi kazanabilirler. |
| 3. | Disiplin içi ve disiplinler arası takım çalışması yapabilme becerisi kazanabilirler. |
| 4. | Bağımsız davranma, inisiyatif kullanma ve yaratıcılık becerisi kazanabilirler. |
| 5. | Yaşam boyu öğrenme davranışını kazanabilirler. |
| 6. | Sözlü ve yazılı iletişim becerileri gösterebilirler. |
| 7. | Mesleki ve etik sorumluluk anlayışı gösterebilirler. |
| 8. | Ulusal ve uluslar arası çağdaş sorunlar hakkında bilgi sahibi olabilirler. |
| 9. | Kalite konularında bilgi sahibi olabilirler. |
| 10. | Küresel ve toplumsal çerçevede kapsamlı bir eğitime sahip olabilirler. |