
| Ders Kodu | : MTS110 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : 30 İşgünü |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 2 |
Bu ders sonunda öğrenciye giysiyi pazarlama yeterliği kazandırılacak, pazar araştırmasının tanımı, amacı, kapsamı, faydası ve günümüzde kullanılma nedenleri hakkında bilgi aktarılacaktır.
Pazarlama araştırma süreci ve başlıca veri toplama metotları, Markalaşmanın tanımı, Giyside markalaşmanın önemi, Pazarlamada markalaşma fonksiyonları, marka yönetimi ve marka yapılandırma, Markalaşmanın başarısını etkileyen faktörler, Pazarlamanın tanımı ve fonksiyonları, Pazar çeşitleri, Pazarlama stratejileri, Giysi pazarlama süreci, Giyside sunum yapmanın önemi, Sunum çeşitleri.