
| Ders Kodu | : MSİ102 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 2 |
Eğitim faaliyetlerinin en üst düzeydeki genel amacı olan "bireyi topluma yararlı hale getirme" düşüncesinden hareketle pazarlama ilkeleri dersinde ulaşılması arzu edilen en yakın spesifik amaç; günümüzün rekabetçi dünyasında işletmelerin başarısında temel faktör olarak kabul edilen "pazarlama" kavramının en geniş boyutu ile incelenmesi ve pazarlama ile ilgili temel bilgilerin öğretilmesidir. Böylece öğrencilerin edindikleri bu bilgileri, iş hayatında nasıl kullanabilecekleri ve bu bilgilerle neler yapabileceklerini öğrenmeleri amaçlanmaktadır.
Gıda ürünlerini genel olarak ürünlerin hasatta ve sonrası dönemde pazara hazırlama sürecinde yapılanların öğretilmesi.Pazarlama kavramı, klasik ve modern pazarlama anlayışlarının analizi, arz ve talep kavramı, tarımsal ürünlerde arz ve talebi etkileyen faktörler, fiyat oluşumunun ortaya konulması.