
| Ders Kodu | : PSİ407 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 0 |
| Uyg. | : 4 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 7 |
Bu derste, lisans son sınıf öğrencilerinin bir öğretim elemanı danışmanlığında psikoloji alanında tercih edecekleri bir konuya ilişkin bilimsel bir araştırma yürütebilmeleri amaçlanmaktadır.
Çalışmanın konusu ve niteliğinin belirlenmesi, planlanması, çalışma takviminin oluşturulması
| Doç. Dr. Mehmet ŞAKİROĞLU |
| Dr. Öğr. Üyesi Ece SAĞEL ÇETİNER |
| Dr. Öğr. Üyesi Fatma Ebru KÖSE |
| Dr. Öğr. Üyesi Gözde SAYIN KARAKAŞ |
| Dr. Öğr. Üyesi Tolga KÖSKÜN |
| Prof. Dr. Hacer HARLAK |
| Arş. Gör. Ayşe Vildan ACAR BAYRAKTAR |
| Arş. Gör. Gamze KARADAYI KAYNAK |
| 1. | Bilimsel bir araştırmayı baştan sona götürebilme becerisini edinir |
| 2. | Bir araştırmada kullanılmak üzere literatür taraması yapabilir. |
| 3. | Bir araştırmada uygun veri toplama araçlarını belirleyip uygulayabilir. |
| 4. | Verileri analiz edip raporlayabilir |
| 5. | Elde edilen bulguları daha önceki bilimsel bulgular eşliğinde tartışabilir. |
| 1. | Gürbüz, S., & Şahin, F. (2014). Sosyal bilimlerde araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayıncılık, (s 271). |
| 2. | Clark, I. (2006). Writing the successful thesis and dissertation: Entering the conversation. Prentice Hall Press. |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Proje | 1 | %100 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Uygulamalı Ders | 15 | 4 | 4 | 120 |
| Proje | 1 | 50 | 1 | 51 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 171 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | |
OÇ-1 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 |
OÇ-2 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 |
OÇ-3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 |
OÇ-4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 3 | 5 | 5 | 4 |
OÇ-5 | 3 | 3 | 3 | 5 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 |