
| Ders Kodu | : BYL209 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 3 |
Tohumsuz Bitkiler ile diğer bitki benzeri canlıların(siyanobakteriler ve fotosentetik protistler vb.) ve Mantarların çeşitliliğinin öğrenilmesi
Temel sistematik kuralların öğrenilmesi. Tohumsuz bitki grupları ve ilişkili grupların Biyoçeşitliğini tanıtılması ve ekonomik önemlerinin öğretilmesi.
| Prof. Dr. Adnan ERDAĞ |
| 1. | Temel sistematik kuralları Kavrayabilir |
| 2. | Virüsleri ve Viroidleri tanımlayabilir |
| 3. | Arkaik Bakterileri tanımlayabilir |
| 4. | Siyanobakterileri tanımlayabilir |
| 5. | Fotosentetik Protistleri tanımlayabilir |
| 6. | Mantarları ve likenleri tanımlayabilir |
| 7. | Sudan karaya geçişi kavrayabilir ve ilk kara bitkilerini tanımlayabilir |
| 8. | Biryofitleri tanımlayabilir |
| 9. | Atkuyruklarını ve Kibritotlarını tanımlayabilir |
| 10. | Eğreltileri tanımlayabilir |
| 1. | Güner, H. ve Aysel, V. (1989) Tohumsuz Bitkiler Sistematiği I. Cilt. E.Ü.F.F Kitaplar Serisi No: 108. Bornova-İZMİR. |
| 2. | Güner, H. ve ark. (1992) Tohumsuz Bitkiler Sistematiği II. Cilt. E.Ü.F.F Kitaplar Serisi No: 138. Bornova-İZMİR. |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 2 | 2 | 56 |
| Ara Sınav | 1 | 9 | 1 | 10 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 9 | 1 | 10 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 76 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | |
OÇ-1 | 4 | 3 | 3 | ||||||||||||
OÇ-2 | 4 | 3 | 3 | ||||||||||||
OÇ-3 | 4 | 3 | 3 | ||||||||||||
OÇ-4 | 4 | 3 | 3 | ||||||||||||
OÇ-5 | 4 | 3 | 3 | ||||||||||||
OÇ-6 | 4 | 3 | 3 | ||||||||||||
OÇ-7 | 4 | 3 | 3 | ||||||||||||
OÇ-8 | 4 | 3 | 3 | ||||||||||||
OÇ-9 | 4 | 3 | 3 | ||||||||||||
OÇ-10 | 4 | 3 | 3 | ||||||||||||