
| Ders Kodu | : RPD410 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 4 |
Aile ve özellikleri, aile çeşitleri, aileyi oluşturan temel etkenler bilgisi
Aile ve özellikleri, aile çeşitleri, aileyi oluşturan temel etkenler, Çocuk gelişimi ve eğitimi açısından ailenin rolü ve önemi, Aile bölünmesinin ya da ailesel sorunların çocuk gelişimine etkisi, Ailede bireyler arası ilişkiler, Ailede disiplin anlayışı ve ana-baba tutumları, Ailede iletişim, iletişim çeşitleri ve iletişim modeli
| Dr. Öğr. Üyesi İsmail YALÇINTAŞ |
| 1. | Çocuk gelişimi ve eğitimi açısından ailenin rolünü kavrayabilme |
| 2. | Ailede bireyler arası ilişkiler bilgisi |
| 3. | Ailede disiplin anlayışı ve ana-baba tutumlarını kavrayabilme |
| 4. | Ana-baba-çocuk ilişkilerinin yol açtığı sorunlar |
| 5. | Aile İçi İlişkiler ve İletişim çalışmalarına ilgi duyar. |
| 1. | Dönmezer, İ. (1999). Aile içi iletişim ve eEtkileşim. Sistem Yayıncılık |
| 2. | Goldenberg, İ. & Goldenberg, H. (2000). Family therapy: An overview, (5th Edition). Wadsworth Publishing |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Ödev | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Dönem Ödevi | 1 | 0 | 6 | 6 |
| Bireysel Çalışma | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Ara Sınav | 1 | 3 | 1 | 4 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 5 | 1 | 6 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 100 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | PÇ-16 | PÇ-17 | PÇ-18 | PÇ-19 | PÇ-20 | |
OÇ-1 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 3 | |||||||||||||
OÇ-2 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||||||
OÇ-3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||||||
OÇ-4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||||||
OÇ-5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||||||