Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Tüketici Davranışları
Ders Kodu: EF216
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Lisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 3
Uyg.: 0
Kredi: 3
Laboratuvar: 0
AKTS: 5
Amaç

Çağdaş pazarlama anlayışının odağında yer alan tüketicileri yakından tanımayı sağlamak amacı ile öğrencilere tüketici zihninin satın alma sürecinde nasıl işlediği, psikolojik, sosyo-kültürel ve demografik faktörlerin bu süreçte nasıl etkili olduğu ve bu etkilerin pazarlama açısından nasıl sonuçlar doğurduğu konusunda teorik altyapı kazandırmaktır.

Özet İçerik

Tüketiciyi tanımak; Tüketici davranış modellerini anlamak; Tüketici davranış rollerini anlamak; Satın alma davranışını etkileyen faktörleri saptamak; Tüketici satın alma karar sürecini saptamak ve değerlendirmek; Satın alma davranışını değerlendirmek ve yönetmek

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri