
| Ders Kodu | : EF216 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Çağdaş pazarlama anlayışının odağında yer alan tüketicileri yakından tanımayı sağlamak amacı ile öğrencilere tüketici zihninin satın alma sürecinde nasıl işlediği, psikolojik, sosyo-kültürel ve demografik faktörlerin bu süreçte nasıl etkili olduğu ve bu etkilerin pazarlama açısından nasıl sonuçlar doğurduğu konusunda teorik altyapı kazandırmaktır.
Tüketiciyi tanımak; Tüketici davranış modellerini anlamak; Tüketici davranış rollerini anlamak; Satın alma davranışını etkileyen faktörleri saptamak; Tüketici satın alma karar sürecini saptamak ve değerlendirmek; Satın alma davranışını değerlendirmek ve yönetmek