
| Ders Kodu | : İKT471 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Dersin amacı Bu dersin amacı yüksek lisans öğrencilerinin uzmanlaşmasında gerekli olan bilimsel kültür, anlayış ve birikimin kazandırılması, alanlarıyla ilgili güncel ve akademik gelişimlerine katkı sağlayacak bir çalışmayı bilimsel araştırma yöntemlerine uygun şekilde hazırlayarak, grup önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmektir.
Dersin tanımı Lisansüstü öğrenim gören öğrencilerin, danışman yönetimi altında, temel bilim alanı ya da tez çalışması konusu kapsamında inceleme ve irdelemeye dayanan, sözlü sunularak değerlendirilen yazılı metin oluşturmaya yönelik derstir.
| Prof. Dr. Ahmet Can BAKKALCI |
| Prof. Dr. Mehmet BÖLÜKBAŞ |
| Prof. Dr. Mustafa ÖZÇAĞ |
| 1. | Seminer hakkında bilgi sahibi olur. |
| 2. | Etkili sunum tekniklerini bilir. |
| 3. | Ulusal ve uluslararası kaynakları tarar. |
| 4. | Kaynak kullanımında etik kuralları bilir. |
| 5. | Seminer sunumu yapabilir. |
| 1. | Creswell, J. W. (2007). Qualitative inquiry and research design choosing among five traditions. Sage. |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ödev | 1 | %100 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 2 | 3 | 70 |
| Bireysel Çalışma | 12 | 1 | 2 | 36 |
| Ara Sınav | 1 | 8 | 1 | 9 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 9 | 1 | 10 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 125 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | |
OÇ-1 | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | 2 | 4 |
OÇ-2 | 3 | 4 | 3 | 2 | 4 | 5 | 5 |
OÇ-3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 2 |
OÇ-4 | 3 | 5 | 4 | 4 | 2 | 2 | 5 |
OÇ-5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |