
| Ders Kodu | : EBB285 |
| Ders Türü | : Bölüm Dışı Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 4 |
Formal programda yer alan öğrenmeleri desteklemek, formal program dışında öğrencinin bireysel, sosyal, duygusal ve yaşam becerilerini geliştirmek
Program dışı faaliyetlerin tanımı Program dışı faaliyetlerin eğitim öğretim sürecinde kullanımı Program dışı faaliyet türleri Program dışı faaliyetlerin öğrenen motivasyonuna etkisi Program dışı faaliyetler ve kalıcı öğrenme, Program dışı faaliyetler ve bireysel gelişim (sosyal, duygusal, psikomotor, ruhsal, bilişsel)
| Doç. Dr. Meltem ÇENGEL SCHOVILLE |
| 1. | Öğrenci, program dışı faaliyetlerin ne olduğunu açıklar. |
| 2. | Öğrenci, program dışı faaliyetlerin önemini bilir. |
| 3. | Öğrenci, farklı program dışı faaliyetler arasındaki ilişkiyi analiz eder. |
| 4. | Öğrenci, program dışı faaliyetleri eğitim öğretim sürecinde nasıl kullanacağını bilir. |
| 5. | Öğrenci, program dışı faaliyetlerin öğrenen motivasyonuna etkisini bilir |
| 1. | Erdoğan, KÖSE. (2013). Eğitim kurumlarında gerçekleştirilen ders dışı etkinliklerin sınıflandırılmasına yönelik bir öneri. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi, 2(2). |
| 2. | Adıgüzel, Ö. (2011). Okul dışında farklı bir öğrenme ortamı olarak çocuk müzeleri. Eğitim Bilim Toplum, 4 (14), 32-41. |
| 3. | MEB (1989). Ortaokul ve Orta Öğretim Kurumlarındaki Öğrencilerin Ders Dışı Eğitim ve Öğretim Faaliyetleri Hakkında Yönetmelik. Tebliğler Dergisi, (2300). |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 3 | 2 | 70 |
| Ara Sınav | 1 | 14 | 1 | 15 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 14 | 1 | 15 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 100 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | |
OÇ-1 | 5 | ||||||||||||
OÇ-2 | |||||||||||||
OÇ-3 | |||||||||||||
OÇ-4 | |||||||||||||
OÇ-5 | |||||||||||||