
| Ders Kodu | : SBK210 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Bir iletişim biçimi olarak halkla ilişkiler disiplinine yönelik kavramların tanınması, halkla ilişkilerin işleyiş biçimlerinin açıklanması; Öğrencilerin halkla ilişkiler alanını tanımasını ve yazma becerilerini geliştirmesini sağlama; Öğrencilerin kurumsal iletişimin bütününün tutarlı bir marka iletişimi uygulamasını sağlayan strateji ve uygulama becerileri öğrenmesi amaçlanmaktadır.
Halkla İlişkilerin tarihçesi, Dünya'da ve Türkiye'de halkla ilişkiler, halkla ilişkilerin tanımı, amaçları ve sosyal sorumlulukları, halkla ilişkiler ve reklam, halkla ilişkiler ve propaganda, halkla ilişkiler ve pazarlama, halkla ilişkiler ve tanıtım, halkla ilişkiler ve iletişim, halkla ilişkilerin örgütsel yapısı, halkla ilişkiler uzmanının nitelikleri, halkla ilişkilerde hedef kitle gibi konular dersin içeriğini oluşturmaktadır