
| Ders Kodu | : TUİ235 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 3 |
Türkiye’de turizm sektöründe karşılaşılan sosyal, ekonomik, hukuki, mali, eğitsel vb. sorunların analizi ve bu sorunlara getirilebilecek çözüm önerilerinin tartışılması.
Turizm ve konaklama işletmeciliği bölümüne yönelik güncel sorunların tartışılması, öğrencinin temel sunum araçlarını etkin kullanımı, literatür tarama rapor hazırlama gibi konularda bilgi sahibi olunacaktır.
| Prof. Dr. Osman Nuri ÖZDOĞAN |
| 1. | Araştırma ve rapor hazırlama ile ilgili beceriler kazanacaktır. |
| 2. | Doğru kaynaktan doğru bilgiye ulaşma ile ilgili temel becerilere sahip olacaktır |
| 3. | Powerpoint gibi temel sunum araçlarını daha etkin kullanacaktır. |
| 4. | Bilimsel literatürü tanıyacaktır |
| 5. | Türkiye ve dünya turizmi konusunda daha geniş bir vizyona sahip olacaktır |
| 6. | Türkiye’deki turizm sektöründe karşılaşılan sorunlar hakkında daha fazla bilgi sahibi olacaktır |
| 1. | Etkili Sunum Teknikleri (Ayşen Temel Eğinli , Demet Gürüz) |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Dönem Ödevi | 2 | 20 | 0 | 40 |
| Ara Sınav | 1 | 5 | 1 | 6 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 5 | 1 | 6 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 80 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | |
OÇ-1 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 4 | 5 | 1 | 5 | 4 |
OÇ-2 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 4 | 5 | 1 | 5 | 4 |
OÇ-3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 4 | 5 | 1 | 5 | 4 |
OÇ-4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 4 | 5 | 1 | 5 | 4 |
OÇ-5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 4 | 5 | 1 | 5 | 4 |
OÇ-6 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 4 | 5 | 1 | 5 | 4 |