Ders Kodu | : İŞLT416 |
Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
Ders Grubu | : Lisans |
Eğitim Dili | : Türkçe |
Staj Durumu | : Yok |
Teori | : 3 |
Uyg. | : 0 |
Kredi | : 3 |
Laboratuvar | : 0 |
AKTS | : 5 |
Ders öğrenciye sistem ve sistem analizi kavramlarının ayrıntılı olarak işlenmesi amaçlamaktadır. Sistem ve sistem geliştirme, sistem geliştirmede kullanılan modeller, bilgi sistemleri konularına yer verilecektir.
Pazarlamada iletişimin önemi, tutundurmanın işlevi, tutundurma kararları ve stratejileri, reklamcılık sektöründeki gelişmeler, halkla ilişkiler, satış artırma çabaları, reklamda yaratıcılık.
1. | Temel reklamcılık terimlerini tanımlayabilir. |
2. | Türkiye ve dünyada reklamcılığın tarihini ve reklam çeşitlerini tartışabilir. |
3. | Reklamların sosyal, kültürel ve ekonomik yönlerini değerlendirebilir. |
4. | Reklam etkinliğini ölçebilir. |
5. | Fikrini, yaratıcı ve yenilikçi biçimde ifade eder. |
1. | Atilla AKSOY, Yeni Reklamcılık, 2007. |