Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Tanıtım Stratejileri
Ders Kodu: İŞLT416
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Lisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 3
Uyg.: 0
Kredi: 3
Laboratuvar: 0
AKTS: 5
Amaç

Ders öğrenciye sistem ve sistem analizi kavramlarının ayrıntılı olarak işlenmesi amaçlamaktadır. Sistem ve sistem geliştirme, sistem geliştirmede kullanılan modeller, bilgi sistemleri konularına yer verilecektir.

Özet İçerik

Pazarlamada iletişimin önemi, tutundurmanın işlevi, tutundurma kararları ve stratejileri, reklamcılık sektöründeki gelişmeler, halkla ilişkiler, satış artırma çabaları, reklamda yaratıcılık.

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğrenme Çıktıları
1.Temel reklamcılık terimlerini tanımlayabilir.
2.Türkiye ve dünyada reklamcılığın tarihini ve reklam çeşitlerini tartışabilir.
3.Reklamların sosyal, kültürel ve ekonomik yönlerini değerlendirebilir.
4.Reklam etkinliğini ölçebilir.
5.Fikrini, yaratıcı ve yenilikçi biçimde ifade eder.
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
1.Atilla AKSOY, Yeni Reklamcılık, 2007.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
Fatal error: Uncaught SoapFault exception: [WSDL] SOAP-ERROR: Parsing WSDL: Couldn't load from 'https://ws2.adu.edu.tr/LDAP/Bilgipaketi.asmx?WSDL' : failed to load external entity "https://ws2.adu.edu.tr/LDAP/Bilgipaketi.asmx?WSDL" in D:\wwwpages\bilgipaketi.adu.edu.tr\httpdocs\includes\engine.php:635 Stack trace: #0 D:\wwwpages\bilgipaketi.adu.edu.tr\httpdocs\includes\engine.php(635): SoapClient->SoapClient('https://ws2.adu...') #1 D:\wwwpages\bilgipaketi.adu.edu.tr\httpdocs\includes\modules\programme-detail.php(585): DerseGoreDersIcerikGetir('14200') #2 D:\wwwpages\bilgipaketi.adu.edu.tr\httpdocs\index.php(226): include('D:\wwwpages\bil...') #3 {main} thrown in D:\wwwpages\bilgipaketi.adu.edu.tr\httpdocs\includes\engine.php on line 635