
| Ders Kodu | : GZT317 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Ders kapsamında medya ve tüketim ilişkisi sorgulanacaktır. Bu kapsamda, reklam ve tüketim ilişkisi, medyanın tüketim alışkanlıkları yaratma ve değiştirme gücü ile reklam verenlerin medya içerikleri üzerindeki etkileri üzerinde çalışılacaktır.
Tüketim Kültürü Kavramı ve Tarihsel Evreleri, Yaşam Tarzları ve Medya, Medya ve Boş Zaman Etkinlikleri, Türkiye'de Tüketim Kültürünün Arka Planı ve Medya, Popüler Kültür Olarak Türkiye'de Tüketim, Magazin; Medyanın Magazinleşmesi ve Yaşamları.