
| Ders Kodu | : ULT312 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 6 |
Ürün ve marka konularında genel tanım ve kavramlar, yeni ürün geliştirme, ürün geliştirmede risk yönetimi, belirsizlik ve karmaşıklık yönetim modelleri, belirsizlik planlama yaklaşımları, ürün geliştirmede performans ölçüsü, ürün yaşam döngüsü, tutundurma, marka ve markalaşma vb. konularda öğrencilerin eğitimi
Ürün ve marka kavramları, ürün hiyerarşisi, sınıflandırması, stratejileri, yeni ürün geliştirme, stratejik ürün / marka yönetimi, fiyatlandırma, tutundurma, paketleme, dağıtım.