Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Ürün ve Marka Yönetimi
Ders Kodu: ULT312
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Lisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 3
Uyg.: 0
Kredi: 3
Laboratuvar: 0
AKTS: 6
Amaç

Ürün ve marka konularında genel tanım ve kavramlar, yeni ürün geliştirme, ürün geliştirmede risk yönetimi, belirsizlik ve karmaşıklık yönetim modelleri, belirsizlik planlama yaklaşımları, ürün geliştirmede performans ölçüsü, ürün yaşam döngüsü, tutundurma, marka ve markalaşma vb. konularda öğrencilerin eğitimi

Özet İçerik

Ürün ve marka kavramları, ürün hiyerarşisi, sınıflandırması, stratejileri, yeni ürün geliştirme, stratejik ürün / marka yönetimi, fiyatlandırma, tutundurma, paketleme, dağıtım.

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri