
| Ders Kodu | : FRB409 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 0 |
| Uyg. | : 20 |
| Kredi | : 10 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 12 |
Öğrencilere hastaya özgü değerlendirme ve tedavi, rehabilitasyon programını planlama, teorik bilgi ve pratik becerilerini çeşitli klinik ortamlarda uygulama olanağı vermektir.
Farklı Fizyoterapi ve Rehabilitasyon ünitelerinde, hastalık gruplarına özel klinik problem çözme, tedavi programını planlama ve uygulama
| Doç. Dr. Gürkan GÜNAYDIN |
| Dr. Öğr. Üyesi Ahmet GÖKKURT |
| Dr. Öğr. Üyesi Sercan AYKAR |
| Arş. Gör. Ayşe Kübra SÖYLER |
| Arş. Gör. Fettah SAYGILI |
| 1. | Fizyoterapi ve rehabilitasyon programları hakkında temel bilgi ve becerileri gözden geçirir |
| 2. | Fizyoterapi ve rehabilitasyon uygulamaları için gerekli, değerlendirme ve tanımlamayı fizyoterapist gözleminde yapar |
| 3. | Hastaya özgü fizyoterapi ve rehabilitasyon programını danışman fizyoterapist eşliğinde çizer ve uygular |
| 4. | Edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak fizyoterapi ve rehabilitasyon programını sistematik ve güvenli olarak etik ilkeler çerçevesinde uygular; gerektiği durumda sonlandırır veya değiştirir. |
| 5. | Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanında kaliteli hizmet ve araştırma için kayıt tutar ve rapor hazırlar; araştırma ve proje uygulamalarının tüm aşamalarına katılı |
| 1. | Elektronik kaynaklar |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Uygulamalı Ders | 14 | 0 | 14 | 196 |
| Atöyle Çalışması | 15 | 1 | 2 | 45 |
| Bireysel Çalışma | 15 | 0 | 2 | 37 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 20 | 3 | 23 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 301 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | |
OÇ-1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
OÇ-2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
OÇ-3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
OÇ-4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
OÇ-5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |