
| Ders Kodu | : BESE155 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 1 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Temel hareket becerileri, hareket kavram ve ilkelerini uygulayarak öğrenme ve öğretme.
Hareket kavramını ve ilkelerini uygulayabilme. Temel hareket becerilerini öğretebilme. Çocuğun fiziksel çevresi içinde kendinin ve bedenini kullanma kapasitesinin farkına varmasını sağlamak, yeterli hareket tepkileri kazandırmak.
| Öğr. Gör. Şaheser GÜNEŞ |
| 1. | Hareket eğitiminin önemini kavrar ve bilir. |
| 2. | Öğrenciler, hareketin insan gelişimi ve sağlığına olan olumlu etkilerini bilir. |
| 3. | Hareket ile fiziksel gelişimin yanında toplumsal gelişim de sağlanır. |
| 4. | Öğrenciler liderlik ve işbirliği yapmayı öğrenir. |
| 5. | Hareket, öğrencilerin kendine olan güvenlerini arttırır. |
| 1. | Bailey, G. (2003). The Ultimate Homeschool Physical Education Game Book. Educators Press, USA |
| 2. | Çelik, A., & Şahin, M. (2013). Spor ve çocuk gelişimi. The Journal of Academic Social Science Studies JASSS-International Journal of Social Science, 6(1), 467-478. |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 1 | 2 | 42 |
| Uygulamalı Ders | 14 | 1 | 2 | 42 |
| Ödev | 2 | 0 | 2 | 4 |
| Seminer | 2 | 0 | 2 | 4 |
| Dönem Ödevi | 5 | 0 | 1 | 5 |
| Bireysel Çalışma | 6 | 1 | 3 | 24 |
| Uygulama Sınavı | 1 | 1 | 1 | 2 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 1 | 1 | 2 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 125 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | |
OÇ-1 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||
OÇ-2 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | ||||
OÇ-3 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | ||||
OÇ-4 | 3 | 4 | 4 | |||||||||||
OÇ-5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||