
| Ders Kodu | : BESE103 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 2 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 3 |
Temel hareket becerileri, hareket kavram ve ilkelerini uygulayarak öğrenme ve öğretme.
Hareket kavramını ve ilkelerini uygulayabilme. Temel hareket becerilerini öğretebilme. Çocuğun fiziksel çevresi içinde kendinin ve bedenini kullanma kapasitesinin farkına varmasını sağlamak, yeterli hareket tepkileri kazandırmak.
| Öğr. Gör. Elçin SAVAŞ |
| 1. | Genel Cimnastik ile ilgili kuramsal bilgileri açıklayabilme |
| 2. | Temel beceri ve tekniklerin tanıtımı ve öğretimini gösterebilme. |
| 3. | Cimnastik branşı ile ilgili temel becerileri uygulayabilme |
| 4. | Aletle cimnastik çalışmaları yapabilme |
| 5. | Hareket Eğitimi için Yaratıcı Öğretim Fikirleri geliştirebilir |
| 1. | Sanrı, M. (2005) Genel Jimnastik. Adana Ç.Ü basımevi |
| 2. | Mengütay, S. (1992) Artistik Cimnastik Temel Teknik Hareketlerin Öğretim Yöntemleri ve Yardım Şekilleri. İstanbul. Marmara Üniversitesi yayınları |
| 3. | T.C.Milli Eğitim Bakanlığı (2016), Çocuk Gelişimi ve Eğitim, Oyun ve Hareket Etkinlikleri, Ankara. |
| 4. | T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü (2012), Oyun ve Fiziki Etkinlikler Dersi Öğretim Programı, Ankara. • Fiziksel Etkinlik Kartları |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Uygulamalı Ders | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Uygulama Sınavı | 3 | 0 | 3 | 9 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 0 | 10 | 10 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 75 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | PÇ-16 | |
OÇ-1 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 | |||||||||
OÇ-2 | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 3 | 3 | 3 | 4 | |||||||
OÇ-3 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 5 | 5 | |||||||||
OÇ-4 | 5 | 3 | 3 | 3 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | |||||||
OÇ-5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 3 | ||||||