
| Ders Kodu | : BESE221 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 3 |
Öğrencilerin, öğrenme sürecinin önemli bir unsuru olan araç gereçlerin seçimi, tasarımı ve etkili kullanımını ayrıntılı olarak ve uygulamalı biçimde öğrenmelerini sağlamak.
Ders ekipman geliştirilmesi, tasarlanması, etkili öğrenme ortamı, iletişim, eğitim-öğretim teknolojisi ve temel kavramlar, pozisyon ve eğitim-öğretim yılında ders ekipman ve donanım önemi teşkil etmek özel dal, Proje sunumu ve değerlendirilmesi ve malzemenin özellikleri., Ders donanımlarının, materyallerin tasarım, geliştirme ve değerlendirilmesi, Proje Sunumları ve değerlendirilmesi
| Öğr. Gör. Nermin ŞENTÜRK |
| 1. | Öğretim sürecine yönelik araç-gereç ve teknolojik kaynakları kullanabilir. |
| 2. | Tasarıma yönelik araştırma yapabilir. |
| 3. | Proje süresince ekip çalışması yaparak iletişim becerilerini ve işbirliği alışkanlığını geliştirir. |
| 4. | Tasarımlara yönelik planlamalar yapabilir, bu planları öğrenci seviyesine göre yönlendirebilir. |
| 5. | Karar alma becerisi kazanır. |
| 1. | Creative Physıcal Activities&Equipment , Bev Davison,Human Kinetics,1998 |
| 2. | Alkan, C. (2005). Eğitim teknolojisi. Ankara: Anı. |
| 3. | Anglin, GJ (Ed.). (1995). Öğretim Teknolojisi: Geçmiş, Bugün ve Gelecek (2. baskı). Englewood, CO: Sınırsız Kütüphaneler. |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Ödev | 3 | 0 | 3 | 9 |
| Proje | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 0 | 10 | 10 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 75 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | PÇ-16 | |
OÇ-1 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | ||||||
OÇ-2 | 5 | 3 | 4 | 4 | 2 | 3 | 3 | 5 | 4 | 5 | ||||||
OÇ-3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | |||||
OÇ-4 | 5 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 3 | |||||
OÇ-5 | 5 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | ||||||