
| Ders Kodu | : BESE429 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 1 |
| Uyg. | : 2 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 3 |
Okul çağı çocukların gelişim evrelerine göre, beceri kazanımlarını ve koordinasyon gelişimlerini, oyun ortamı ve materyallerle geliştirmek.
Tanım, tarihçe, oyunun çocuklar için önemi, çocuk gelişimine etkisi, oyun ortamı ve aletleri, temel hareketlerin oyunla öğretimi, oyun seçimi, koordinasyon geliştiren oyunlar, ritmik etkinlikler içeren oyunlar, oyun materyali hazırlama ve oynama.
| Doç. Dr. Hasan GÜLER |
| 1. | Okul Öncesi ve öğretimin çeşitli kademelerindeki dönemlere ilişkin psikomotor gelişim amaçlı hareket ve oyun öğretim becerilerini geliştirir. |
| 2. | Eğitsel Oyun araç - gereçlerini etkili kullanmayı öğrenir |
| 3. | Oyun seçiminde nelere dikkat etmesi gerektiğini bilir. |
| 4. | Gelişim alanlarına göre Oyun seçimini bilir. |
| 5. | Gelişim alanlarına göre Oyun seçimini bilir. |
| 1. | Hareket Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Öğrenme ve Öğretimin Temelleri. Topkaya, İ. Nobel Yayın evi. 2007 Ankara. |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 1 | 1 | 28 |
| Uygulamalı Ders | 14 | 1 | 1 | 28 |
| Ödev | 1 | 2 | 1 | 3 |
| Bireysel Çalışma | 2 | 3 | 3 | 12 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 2 | 2 | 4 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 75 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | PÇ-16 | |
OÇ-1 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 |
OÇ-2 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 |
OÇ-3 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 |
OÇ-4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 |
OÇ-5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |