
| Ders Kodu | : REKB215 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 3 |
Öğrencinin özellikle spora ilişkin motor becerileri sınıflandırabilmesi, motor becerinin sahip olduğu bileşenleri ayırt edebilmesi, motor becerileri nasıl kazanıldığına ilişkin kuramlardan belli başlı olanları bilmesi, motor becerilerin öğrenilmesinde önemli olan antisipasyon, dikkat, bellek ve bireysel farklılıklar hakkında bilgi sahibi olması, uygulamada önemli olan motor öğrenmeye ilişkin yapıları bilmesi (geri bildirim, bütün-parça öğretimi, toplu-aralıklı öğretim) amaçlanır.
Beceri ve öğrenmenin tanımı, süreci ve modelleri, beceri öğrenme, aşamaları, beceri türleri, beceri öğrenimini etkileyen bireysel ve sosyo-kültürel ile becerilerin ölçülmesi.
| Doç. Dr. Ali GÜREŞ |
| 1. | 1. Motor beceri, motor beceriye ile ilişkili kavramları bilir, motor becerileri sınıflandırabilir |
| 2. | Motor becerilerin evrelerde öğrenildiğini anlatabilir |
| 3. | Motor becerilerin nasıl öğrenildiğine ilişkin temel kuramları bilir |
| 4. | Motor becerilerin öğrenilmesinde antisipasyon, dikkat ve belleğin önemini bilir |
| 5. | 5. Motor becerilerin öğrenilmesi sırasında geri bildirimin nasıl verilmesi gerektiğini bilir |
| 1. | 1. MAGILL, R.A. Motor Learning :conceps and application,6th.Edi. New York:NY. McGraw Hill. (2001) |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %70 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 1 | 1 | 28 |
| Bireysel Çalışma | 5 | 5 | 5 | 50 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 78 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | PÇ-16 | |
OÇ-1 | 5 | |||||||||||||||
OÇ-2 | 5 | |||||||||||||||
OÇ-3 | 5 | |||||||||||||||
OÇ-4 | 4 | |||||||||||||||
OÇ-5 | 5 | |||||||||||||||