
| Ders Kodu | : REKB409 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 4 |
Başkaları için çalışmanın yanı sıra kendini işini kurabilecek özelliklere, bilgi ve yetkinliklere sahip olması hedeflenen öğrencilerin kendilerinde var olan girişimcilik özelliklerini ortaya çıkarmaları ve bunları geliştirebilmeleri için gerekli donanımı kazanmaları amaçlanmaktadır. ayrıca spor örgütlerinde girişimcilik faaliyetleri hakkında bilgi edinmelerini sağlamaktır. Rekreasyonda girişimcilik uygulamaları.
Girişimcilik; kavramları, yaklaşımları, kültürü, türleri, fonksiyonları, alanları ve girişimcilik süreci, rekreasyonda girişimcilik
| Öğr. Gör. Vedat ŞENTÜRK |
| 1. | Girişimciliğin tanımını, özelliklerini ve çeşitlerini açıklar |
| 2. | Girişimcilik özelliklerinden hareketle kendi girişimcilik özelliklerini sorgular |
| 3. | Girişimcilik türleri ile ilgili açıklanan faaliyetleri karşılaştırır |
| 4. | Başarılı girişimcilik öykülerindeki girişimcilik özelliklerini değerlendirerek kendi girişimcilik özelliklerini geliştirir |
| 5. | Girişimciliğin geliştirilmesi için engelleri ve teşvikleri değerlendirerek önerilerde bulunur |
| 1. | Arıkan, Semra (2004), Girişimcilik, Siyasal kitabevi, Ankara |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 15 | 3 | 3 | 90 |
| Ödev | 1 | 2 | 1 | 3 |
| Dönem Ödevi | 1 | 4 | 1 | 5 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 98 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | PÇ-16 | |
OÇ-1 | 3 | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | 2 | 2 | 3 | 5 | 5 | |||||
OÇ-2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | 2 | 2 | 3 | 5 | 5 | |||||
OÇ-3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | 2 | 2 | 3 | 5 | 5 | |||||
OÇ-4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | 2 | 2 | 3 | 5 | 5 | |||||
OÇ-5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | 2 | 2 | 5 | 5 | 5 | |||||