
| Ders Kodu | : ISLE401 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Bu dersin amacı; uluslararası pazarlamanın önemini açıklamak ve dış Pazar koşulları hakkında bilgiler vermektir.
Küresel pazarlama kavramı, Küresel ekonomik ilişkilerin temel konuları, Küresel mal hareketi, Firmaları küresel pazarlara yönelten nedenler, Küreselleşme olgusu ve pazarlamaya etkileri, Firmaların küreselleşme süreci, Küresel pazarlamada mikro çevre faktörler, Küresel pazarlamada makro çevre faktörleri, Küresel pazarlama stratejileri: pazar bölümleme ve hedefleme, küresel pazarlamada konumlandırma, küresel pazarlama karması, ürün ve marka kararları, fiyatlandırma kararları, dağıtım kanalları ve fiziksel dağıtım kararları, pazarlama iletişimi kararları.