
| Ders Kodu | : MÜZ509 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Yüksek Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
1. Nitel araştırmanın felsefesini incelemek. 2. Nitel araştırmanın temel özelliklerini incelemek. 3.Nitel bir araştırmanın tasarlanması, uygulanması, yürütülmesi, sonuçlandırılması ve raporlaştırılması süreçlerini incelemek. 4. Müzik eğitimine yönelik bir nitel araştırma tasarlamak, yürütmek, sonuçlandırmak ve raporlaştırmak.
Nitel Araştırmanın Felsefi Temelleri, Nitel Araştırma İlkeleri, Nitel Araştırma Süreci, Eğitimde Nitel Araştırmalar, Müzik Eğitiminde Nitel Araştırmalar
| Doç. Dr. Evin ERDEN TOPOĞLU |
| 1. | Müzik eğitiminde nitel araştırmanın felsefesini inceler |
| 2. | Müzik eğitiminde nitel araştırmanın temel özelliklerini inceler |
| 3. | Müzik eğitiminde nitel araştırma süreçlerini analiz eder. |
| 4. | Müzik eğitiminde nitel araştırmada veri toplama ve analiz yöntemlerini inceler. |
| 5. | Müzik eğitiminde nitel araştırma yaklaşımına dayalı bir araştırma gerçekleştirir. |
| 1. | Şimşek, H., Yıldırım., A. (2013), Sosyal Bilimlerde NitelAraştırma Yöntemleri. Pegem, Ankara |
| 2. | Patton, M. Q. (1990). Qualitative evaluation and research methods . SAGE Publications, inc. |
| 3. | Bresler, L., Matsunobu, K. (2014). Qualitative Research in Music Education: Concepts, Goals and Characteristics. London: Oxford University Press |
| 4. | Miles, M, B., & Huberman, A. M. (1994). Qualitative data analysis: An expanded Sourcebook. (2nd ed). Thousand Oaks, CA: Sage. |
| 5. | Glesne, C., & Peshkin, A. (1992). Becoming qualitative researchers: An introduction (p. 6). White Plains, NY: Longman. |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 2 | 3 | 70 |
| Bireysel Çalışma | 16 | 2 | 0 | 32 |
| Ara Sınav | 1 | 10 | 1 | 11 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 11 | 1 | 12 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 125 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | |
OÇ-1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 5 | 5 | 5 | 1 | 5 | 5 | 4 | 1 |
OÇ-2 | 1 | 5 | 1 | 1 | 5 | 5 | 5 | 1 | 5 | 5 | 5 | 1 |
OÇ-3 | 1 | 4 | 1 | 1 | 5 | 5 | 5 | 1 | 5 | 5 | 5 | 1 |
OÇ-4 | 1 | 5 | 1 | 1 | 5 | 5 | 5 | 1 | 5 | 5 | 5 | 1 |
OÇ-5 | 1 | 5 | 1 | 1 | 5 | 5 | 5 | 1 | 5 | 5 | 5 | 1 |