
| Ders Kodu | : MÜZ515 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Yüksek Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Piyanoda var olan potansiyelin üzerine ileri düzey eserler çalarak teknik ve müzikal açıdan geliştirmesi. Eserlerin dönemsel ve formsal özelliklerinin detaylı bir şekilde incelenerek yorumlanması.
Piyanoda ileri seviye etüt, Barok, Klasik, Romantik ve Çağdaş dönem eserlerinin seslendirilmesi. Bu eserlerde teknik, müzikal, dönemsel ve formsal özelliklerin incelenmesi ve bunların ışığında eserlerin yorumlanması.
| Prof. Dr. İrade ABBASOVA |
| 1. | Piyanoda ileri düzeyde bir eseri yorumlayabilecek teknik beceriye sahip olabilme. |
| 2. | Piyanoda ileri düzeyde bir eseri yorumlayabilecek müzikal beceriye sahip olabilme. |
| 3. | Müzik tarihindeki dönem özelliklerini çalış stiline yansıtabilecek beceriye sahip olabilme. |
| 4. | Müzik tarihindeki besteci stillerini esere yansıtabilecek beceriye sahip olabilme. |
| 5. | İleri düzeyde deşifre yapma becerisine sahip olabilme. |
| 1. | J.S. Bach: The Well-Tempered Clavier - 48 Preludes And Fugues |
| 2. | Beethoven: Sonatas For Piano |
| 3. | Chopin Complete Works VII Nocturnes |
| 4. | Debussy Piano Works Volume 1 |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 2 | 3 | 70 |
| Bireysel Çalışma | 14 | 3 | 0 | 42 |
| Ara Sınav | 1 | 5 | 1 | 6 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 6 | 1 | 7 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 125 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | |
OÇ-1 | 5 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 4 | 1 | 3 | 3 |
OÇ-2 | 5 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 4 | 1 | 3 | 3 |
OÇ-3 | 5 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 4 | 1 | 3 | 3 |
OÇ-4 | 5 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 4 | 1 | 3 | 3 |
OÇ-5 | 5 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 4 | 1 | 3 | 3 |