
| Ders Kodu | : EFN536 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Yüksek Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Öğrencilere pazarlamada ortaya çıkan yeni yaklaşımları ve bu yaklaşımların yönelik işletmelerin uygulamalarını değerlendirmektir. Günümüzde pazarlamacıları çevreleyen dinamik çevreyi yansıtmak ve stratejik pazarlama kararlarının alınmasında teknolojinin etkisini değerlendirmek de dersin amaçları arasındadır.
Bu ders, pazarlamadaki yeni kavram ve gelişmelere yönelik bir bakış açısı sağlamayı hedeflemektedir. Mevcut gelişmelerin tartışılması ve iş yaşamındaki uygulamalarının incelenmesi de dersin temel noktalarını oluşturmaktadır.