Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Tüketim Kültürü ve İletişim
Ders Kodu: MİÇ616
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Doktora
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 3
Uyg.: 0
Kredi: 3
Laboratuvar: 0
AKTS: 5
Amaç

Bu ders modern toplumlardaki tüketim ilişkilerinin anlamlandırılmasını konu edinmektedir. Bu çerçevede tüketim çalışmalarının dayandırıldığı temel perspektifler ve yaklaşımlar ile tüketim kültürü ve tüketim toplumu tartışmaları ele alınacak, tüketim sosyolojisinin temel çalışma alanları ve konuları öğrenciye tanıtılacaktır.

Özet İçerik

Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceleyebilme, geliştirebilme ve yönlendirebilme.

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri