
| Ders Kodu | : EPÖ657 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Doktora |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 1 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Dönem sonunda öğrenciler, etkili bir öğretim tasarımı hazırlamak için öğrenme ilkelerini kullanabilir, temel öğretim modelleri ve kuramlarını kavrar ve bunları temel öğretim modelleri ve stratejilerini desteklemek için kullanır. Bununla birlikte öğrenciler, çeşitli öğretim model ve stratejilerinin avantaj ve dezavantajlarını ve temel motivasyon kuramlarının sınıf ortamında nasıl kullanılacağını kavrar.
Öğretim kuramları: Davranışçı (Thordike, Watson, Skinner); Bilişsel (Ausubel, Dale, Paivio, Novak, Miller) ve betimleyici modeller (Reiguluth, Merrill, Malachowski, Morrison, Ross ve KEmp, Birggs, Dick ve Carey, Gagne), Keller ve Malone'un motivasyon kuramları