
| Ders Kodu | : PAR197 |
| Ders Türü | : Bölüm Dışı Seçmeli |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 2 |
Nörobilim, pazarlama ve satış alanlarında insan davranışlarını anlamada yeni bir yaklaşım getirir. Nöro pazarlama ve satış eğitimleri sayesinde tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyecek stratejilerin nasıl geliştirileceği net bir şekilde anlaşılacak ve sonuç olarak satış potansiyeli arttırılacaktır.
Pazarlama stratejilerinin belirlenmesinde, nörobilim yöntemlerinin etkileri, tüketicinin korunması sürecinde nörobilim verilerinden yararlanılması ve nöropazarlama stratejileri ile nöropazarlamanın etik boyutu bu dersin temel konularını oluşturmaktadır.