
| Ders Kodu | : İAY003 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 3 |
Öğrencilere Fiziksel uygunluğun tanımını yaparak fiziksel uygunluk temel konularını öğrencilere öğretip mesleklerinin gereği olan güçlü bir beden kazanımı sağlamaktır.
Fiziksel uygunluğun tanımı,önemi,fiziksel uygunlukla ilgili kavramlar, fiziksel uygunluklarının değerlendirilmesi, ideal ağırlığın belirlenmesi yöntemleri, fiziksel kuvvetin geliştirilmesi ve korunması için alıştırma yöntemlerinin teorik olarak anlatılması.
| Öğr. Gör. Ebru DERECELİ |
| 1. | Fiziksel uygunluğun tanımı ve yararlarını kavramak, |
| 2. | Fiziksel uygunluğun önemini kavramak, |
| 3. | Fiziksel uygunluğun beslenmeyle bağlantısını öğrenmek, |
| 4. | Fiziksel aktivitenin sağlıkla ilişkisini kavrayabilmek, |
| 5. | Fiziksel aktivite ve dolaşım sistemi ilişkisini kavrayabilmek, |
| 6. | Fiziksel aktivite ve solunum sistemi ilişkisini öğrenmek, |
| 7. | Fiziksel aktivite ve kas gelişimi arasındaki ilişkiyi kavrayabilmek, |
| 8. | Fiziksel uygunluğun geliştirilmesi ve korunması için temel antrenman metodlarının tanıtımı ve uygulanmasını öğrenmek, |
| 1. | İNSAN NEDEN OYNAR? ERKUT KONTER |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Bireysel Çalışma | 2 | 10 | 2 | 24 |
| Ara Sınav | 1 | 10 | 2 | 12 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 10 | 2 | 12 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 76 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | PÇ-16 | PÇ-17 | PÇ-18 | |
OÇ-1 | 5 | |||||||||||||||||
OÇ-2 | 5 | |||||||||||||||||
OÇ-3 | 5 | |||||||||||||||||
OÇ-4 | 5 | |||||||||||||||||
OÇ-5 | 5 | |||||||||||||||||
OÇ-6 | 5 | |||||||||||||||||
OÇ-7 | 5 | |||||||||||||||||
OÇ-8 | 5 | |||||||||||||||||