
| Ders Kodu | : HAT104 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 3 |
Halkla ilişkilerin işletme yönetimi için önemini vurgulamak. Halkla ilişkilerin uygulama alanlarını ayrıntılı bir şekilde incelemek. Öğrencilere Halkla ilişkiler modellerini örneklerle anlatarak öğrencilerin başarılı bir halkla ilişkiler uygulaması için gerekli altyapıyı oluşturmasını sağlamak.
Halkla İlişkiler Çalışmalarında Kullanılan Araçlar, Araçların Seçimine Etki Eden Unsurlar, Halkla İlişkiler Uzmanının Nitelikleri; Kurumsal olarak Halkla İlişkiler, Halkla İlişkilerin Uygulama Alanları (Danışmanlık, Medya İlişkileri, Kurum İçi İletişim, İmaj Yönetimi, Kriz İletişimi, İtibar Yönetimi, Lobicilik, Finansal Halkla İlişkiler, Pazarlama İletişimi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Sponsorluk, Kurumsal Reklamcılık, Sorun Yönetimi, Uluslararası Halkla İlişkiler, Kamu Diplomasisi, İnteraktif Halkla İlişkiler, Siyasal İletişim, Halkla İlişkiler Çalışmalarının Organizasyonu, İmaj, Sosyal Sorumluluk, Sosyal Girişimcilik, Kurumsal DNA ve İtibar Yönetimi, Halkla İlişkiler/İletişim Kampanya Türleri ve Modelleri, Halkla İlişkilere Kitle İletişim Kuramları Açısından Bir Bakış: İki Aşamalı Akış Kuramı, Gündem Belirleme Kuramı, Sessizlik Sarmalı Kuramı