Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Pazarlama İlkeleri
Ders Kodu: HAT106
Ders Türü: Zorunlu
Ders Grubu: Önlisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 2
Uyg.: 0
Kredi: 2
Laboratuvar: 0
AKTS: 2
Amaç

Pazarlamanın temel prensipleri hakkında bilgilendirmek. Küreselleşme ve iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler gibi faktörlerin etkisiyle, pazarlamanın konumunun anlaşılmasını sağlamak.

Özet İçerik

Pazarlama Kavramı, Pazarlamanın Gelişim Süreci, Pazarlamanın Amaçları, Pazarlama Yönetimi, Pazarlamanın 4 P’si (ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma çabaları), Küreselleşme, Küresel Rekabet ve Pazarlamada Meydana Gelen Değişimler

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri