
| Ders Kodu | : HAT202 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 0 |
| Uyg. | : 3 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Öğrencilerin halkla ilişkiler hakkında proje hazırlamalarını sağlamak. Öğrencilerin halkla ilişkiler ile ilgili proje üretebilmeleri için uygun ortamı hazırlamak. Halkla ilişkiler kampanya örneklerini göstererek öğrencileri yaratıcı projeler hazırlamaya teşvik etmek.
Proje Nedir? Proje Kavramı ve Tarihsel Gelişimi, Planlama Aşamaları, Ölçümleme ve Değerlendirme Aşamaları, Hedef Kitle Analizi, Amaç ve Hedeflerin Belirlenmesi, Yaratıcı Stratejinin Belirlenmesi, Mesaj Stratejisinin Oluşturulması
| Öğr. Gör. Aydan BAŞÇALIŞKAN |
| 1. | Halkla ilişkiler proje stratejilerini öğrenerek etkin çalışmalar hazırlayabilme. |
| 2. | Halkla ilişkiler projelerinin tüm aşamalarını gerçekleştirebilme ve rapor olarak sunabilme. |
| 3. | Halkla ilişkiler projesi değerlendirmesi yapabilme. |
| 4. | Halkla ilişkiler projesinin sunumunu yapabilme. |
| 5. | Bir yönetim işlevi olarak halkla ilişkiler ve stratejik iletişim kampanyaları arasındaki bağlantıyı somut olarak kurabilme. |
| 1. | Teoriden Pratiğe Halkla İlişkiler Projeleri, Yurdakul, N. B., Coşkun, G., Ankara, 2008. |
| 2. | Halkla İlişkiler Kampanyaları, Aydede, C., İstanbul, 2001. |
| 3. | Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler, Alaeddin, A., İstanbul, 2012. |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Uygulamalı Ders | 14 | 4 | 3 | 98 |
| Dönem Ödevi | 1 | 6 | 2 | 8 |
| Proje | 1 | 10 | 3 | 13 |
| Ara Sınav | 1 | 2 | 1 | 3 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 2 | 1 | 3 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 125 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | |
OÇ-1 | 2 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 5 | 5 | 2 |
OÇ-2 | 2 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 5 | 5 | 2 |
OÇ-3 | 2 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 5 | 5 | 2 |
OÇ-4 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 |
OÇ-5 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 |